bitterfjös



åhå vad trött jag ääääär.
jag är så lat ibland. idag har jag verkligen inte gjort någon nytta, förutom att jag hängde med mamsen och handlade. så okej, lite nytta har jag väl gjort då.

men jag är så trött nu för tiden, vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag inte alltid sover så bra. kan typ inte somna innan tolv, och sen ska man upp mellan halv sex/sex.

 men fy vad tråkigt det låter när jag bara gnäller.. vill ju inte framstå som en bitterfjös (fitta låter såååå snuskigt.. hahahah).

förresten, igår frågade pojkvännen vad jag har för storlek på kläder och skor och sånt där. jag vet inte.. börjar få en känsla av att jag ska tänka på vad jag säger så jag inte skrämmer iväg honom, för jag svarade :
på kläder har jag xs, 36 på skor om jag klipper tånaglarna annars har jag 37.

HAHA aldrig påstått att jag är normal. jag är ju bara mig själv, like it or leave it!!! pojkvännen är inte så blyg han heller för den delen, han släpper sina avgaser på mig titt som tätt (tycker om dig ändå pusspuss).
 
nu ska jag strax krypa ner under täcket, ska bli gööött. (ps. saknar min bf).
nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0