at home



egentligen skulle jag varit i lidköping nu med klassen, studiebesök på ett hospice.. men jag stannade hemma idag för magen krånglade lite till och från. har ju en "sjukdom" (inte så farligt som de låter, kanske berättar någon gång) och sen magkatarr på de.

och vad ska man undvika när man har magkatarr?? kaffe, cigaretter osv osv. men gör jag de? ehe... nä, så får väl skylla mig själv. allt som är gott här i livet är inte bra...

och för er som undrar vad ett hospice är så är de ett boende, för livets slutskede. så om man vet att man ska dö så kan man bo där.. hemskt. såg en film förra veckan om boende på ett hospice, sorgligt!! var nära att böla typ tusen gånger.

nu ska jag ta och plocka lite på rummet i brist på annat att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0