lillördag



hörde jag att de var lillördag eller?? måste få njuta lite såhär mitt i veckan änna. fast... gör de typ varje dag haha.

idag ska jag försöka komma i säng i tid. brukar ju ha lite svårt för de där.. jag skyller allt på klockan. inte mitt fel att tiden går så fort på kvällarna?

i morgon är de torsdag, och vad innebär de? jo, att jag får PÅSKLOV. slutar 12 i morgon, lagom tid hehe. får se om de blir utgång i morgon och sådär med!

nu ska jag bänka mig en stund framför tv:n med mina godsaker *dreglar* innan de är dags att "kasta in handduken".
puss!

Kommentarer
Postat av: gabbi

sv: han är så sjukt rolig! :D

2012-04-04 @ 21:31:13
URL: http://gabriellafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0