påsklov!




åååhå nu har jag äntligen påsklov!! ända till den 17:onde, de tackar vi fööör. sådär nödvändig skoldag ändå.. hade studiebesök? på banken mellan 8-10, "steget in i vuxenvärlden", typ om hur man sköter sin ekonomi och sådant. men pfffft kan redan allt hahah ;))

efter de så gick jag och solade, så skööönt att få lite värme i den här nedrans kylan!! alltså bor jag i sverige eller på nordpolen? börjar ju snart undra.....

nu sitter jag här med min kaffekopp (ovanligt) och funderar lite över kvällen. ser ut som de blir utgång ikväll! men nu till dagens ilandsproblem, vad sjutton ska man ha på sig???

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

tack :D

allt bra?

2012-04-06 @ 17:24:45
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0