big hair and a big brain




jag har en masterbrain!! hur kan jag alltid vara så himla smart liksom? psykologiprovet gick bra (hoppas jag) och muntliga nationella i svenska gick också bra. över förväntan liksom! gick upp där och bara "nu kööör jag", visade mig självsäker istället för nervös ;) brallan klarade sig alltså fläckfri..

vad tycker ni om min frisyr idag dååå förresten? lockigt och allt. ser ut som jag har rätt stort hår faktiskt.. hade ett hippeband innan med fjädrar på också, piffa upp håååret lite. brukar ju platta det rätt ofta, men är så rädd för att slita på de nu haha :((

ska ta och packa i ordning lite saker strax, ska sova hos pojkvännen idag hihi. och i morgon börjar jag inte förrän kvart över ett, huuuur skönt??

Kommentarer
Postat av: Markus

schysst blogg :P följas lätt! :D

2012-04-02 @ 20:40:57
URL: http://diggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0