min masterbrain och jag



ååh vad underbart de är att ta en dusch ibland alltså. solningen innan var inte så pjåkig den heller!! nu är jag snäppet brunare och reeenare, mmhm. luktar nog till och med blommor mellan skinkorna.... hahah.

angående ändringarna här på bloggen som varit lite fram och tillbaka, så har jag svårt att bestämma hur jag vill ha de typ.. beslutsångest. men blir nog bra de med i slutändan, jag har ju trots allt en masterbrain.

men nu ska jag strax kasta mig i bingen. behöver min skönhetssömn liksom.. very important stuff, som jag mestadels struntar i. ibland kommer min masterbrain på saker som "äh.. sova kan man göra när man blir gammal!"

sov gott, nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0