sovmorgon& lunchbuffé






god afton.

haft en trevlig dag idag, hoppas ni haft de också mina kääära läsare. började ju sent idag så tog mig lite sovmorgon, och de var behövligt!! blir utmattad av skolan...... haha.

gick på stan en sväng med daniela (hittade ingenting i denna stan som vanligt), och sedan bestämde vi oss för att luncha, de var trevligt! lite girltalk och sånt där hehe ;) och guuud vad jag åt!! blev mätt som en gris.... men de är väl de som är meningen med att äta, att man ska bli mätt? rätt logiskt...

på tal om att äta... nu blev jag hungrig. ibland undrar jag om min mage är ett svart hål??

Kommentarer
Postat av: Markus

ingen fara ;D

2012-04-03 @ 21:43:47
URL: http://diggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0