trööött





fyy vad trött jag är idag.. sovit till och från typ hela dagen. gårdagens bravader tog visst på mig. känns som jag börjar bli gammal... för så här trött som jag varit nu de senaste efter jag festat brukar jag inte vara??

var inne en sväng i stan innan med mamsen och solade samt handlade lite godsaker som chips, dipp, godis och dricka. de är behövligt en dag som denna, standard liksom!

en kul grej igår förresten.. blev bjuden på en drink av en bartender haha. han kom fram till bordet där jag satt och sa "den här är från mig!" då var de bara tacka och ta emot ;))

resten av dagen tänker jag göra.. ingenting. bara ta de luuuugnt. GOTT!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: jo de är bra :D

görs?:)

2012-04-07 @ 11:56:18
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0