changes













hoho, vad kul de är att kolla tillbaka på gamla bilder. man ser hur mycket man egentligen har förändrats. och hårfärgen?? kul att se lite vad man faktiskt haft för färger. har dock inte med alla hårfärger jag haft, har varit blondare än de här bilderna samt mörkhårigare med, men orkade inte rota runt längre haha..

hmm, vilken färg tycker ni jag passar bäst i dååå?? själv trivs jag faktiskt bäst i min röda jag har nu :)) förresten, en till skillnad: har varken kvar piercingen i näsan eller läppen längre. har bara i öronen och naveln nu. växte ifrån piercingarna i fejjan hähä. kändes liksom inte som mig. men klart, läppen piercade jag när jag var 13, näsan 14, så man tröttnar väl!

nu ska jag kika tv en stund och se om de finns något att smaska på....

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: okej, de är toppen :D

vad gör du?:)

2012-04-09 @ 22:02:47
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0