bakom mina solglasögon




vilken hääärlig dag de har varit idag! solsken och varmt, nu är väl ändå våren här för att stanna?? har i alla fall tillbringat en hel del tid utomhus idag. kaffe i solen och en skvallerblaska på de, aaah de är livet de!!

fick en kusin i morses förresten, en supersöt liten flicka blev de! tyra ska hon få heta, tycker de är ett väldigt fint namn! åååh vill träffa den lilla plutten snart :D

hmm verkar svårt att komma på namn och sånt? undra vad mina kids kommer få heta.... WAIT för tidigt att tänka så när man är blott 18 år gammal va?? äsch.. oroa er inte, pojkvännen har strikta regler. blir jag på smällen så ska han sparka ner mig för trappan HAH. men alltså.. jag vet ju knappt vad bebisar kommer ifrån, sånt där sysslar väl inte jag med!!

nu ska jag ta mig en dusch och de ska bli göööött. lite big brother efter de& sen ska jag sova. i morgon är de nämligen omvårdnadsmässa i jönköping, föreläsningar och sådant.. och jag har en tendens till att bli väldigt trött och kanske råka somna till lite sisådär och då kan de vara bra att jag är ordentligt utvilad...

OCH I MORGON ÄR DE:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0