mässan









saknat mig idag?? ingen fara, nu ska ni få eran dagliga dos av paula, hihi.

som ni vet så var jag på mässa "om äldre" idag i jönköping, elmia. och de var faktiskt helt okej, inte alls så dryga föreläsningar som jag trott. och vi i klassen hade bokat in två föreläsningar, och dom var bara en halvtimma var!! udda liksom?? brukar ju annars vara evighetslåååånga typ haha.

sen hade vi ju massor med tid att kolla runt överallt på mässan, fanns en del intressanta saker.. fick också en hel del gratisgrejer med, och gratis är väl gott?? fick bland annat en värmedyna, en sån man kan värma i mikron. perfekt ju när man har den nedrans ledvärken osv osv. :D

träffade leif mannerström med!!! ni vet han som är med i sveriges mästerkock, han var där och lagade mat på scenen& sådär. de var ju lite kul faktiskt!! han sa att vi skulle laga mat ihop och sånt någon dag, coolt va??!

nää.. okej, nu skojade jag..... men jag vill väl också vara med på tv kanske. åååh vad livet är orättvist SNYFT. hahah.

egentligen var de tänkt att jag och daniela (min bff, se bilder ovan) skulle ut idag och svänga våra lurviga (fult uttryck???) men vi var inte så taggade today. så kaaanske blir lite party i morgon om vi känner för't!

men idag är jag helt enkelt seg& trött (varit en lååång dag) och har leeeedvärk. synd om mig nästan... så eftersom de blir en hemmakväll idag ska jag kolla lite big brother och så med mamsen!

men vilket långt inlägg de blev nu.. SNÄLLA tröttna inte på mig<333 hahah.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0